Wednesday, March 26, 2008

Huh...penat nyerrrr

Huh...penatnyer minggu ni keje...byk la plak keje aku....aku kena travel skit...tp dlm kawasan ni jerk...tp itu la, cuaca skrang ni panas la...perit sgt muka ni...Masa masuk je kete,nk drive balik opis,rasa mcm muka aku ni ibarat plastik kena api...perit sgt kulit muka....tp ada sedikit nmpak sun burn a ....even dah pakai sun block....

Hari ni aku sibuk jugak...ngah nk manage team aku supaya keje jadik teratur skit...Esok maybe siap la kot....satu hari jugak aku buat benda tu jerk...Aku kena monitor dlm 500 application kat seluruh Wilayah Pantai Timur ni. Team aku ni ada 4 org termasuk aku...aku as a team lead kena la pandai manage team....mcm2 la kena buat....kena plan...

Adeh,sakit tekak la pulak....aku ni anak beranak smua sakit...mula2 Sofia,demam,batul dan selsema...lps tu aku batuk2...plus selsema,then Damia plak kena demam dan selsema....dah seminggu dah kami smua mcm ni...

Hmm...dah tido pun Sofia...Damia dah tido awal dah...baru setengah jam lps....Bibik nk tidurkan dia tk nk...lps siap mkn aku tidurkan sekejap je dah lena....nak manja ngan mama la tu...hehe....
Sofia plak slalu kena marah....dia suka buat benda2 yg buat aku marah...Tadi dipukulnya bibik ngan penyangkut baju...masa tu dlm bilik bibik...tetiba je bibik panggil kata Sofia pukul dia...Aku pun terus cubit sofia...menangis la dia....Aku tanya,nape wat gitu,tk baik....pastu Sofia kata,bibik yg pukul dia sbb tu dia pukul bibik....Tk tau la betul ke tidak sbb Sofia ni suka gak reka2 crita....Tp aku mcm curiga jugak a....Bibik tu kekadang tk mengaku salah....hmm...walau apa pun aku mintak jauh la bibik yg pukul dia... Siap la kalau Allah tunjuk kat aku mmg betul bibik buat....fired trus nnti....

K la...aku nk tido a...penat plak rasa....bye...wassalam

No comments: